Van luxepaard tot camping ruiter - Reisverslagen van Gijs Leenders - WaarBenJij.nu Van luxepaard tot camping ruiter - Reisverslagen van Gijs Leenders - WaarBenJij.nu
Van luxepaard tot camping ruiter

Als ervaren luxepaardje ga ik de strijd aan met de vijf elementen van de natuur. Ik heb de kans gekregen om met mijn vriendin en schoonfamilie mee te gaan kamperen in Tossa de Mar. Na 8 jaar een trouwe resortbezoeker in Turkije te zijn geweest ben ik overgehaald tot een nieuwe uitdaging; écht kamperen! Ik heb nog nooit gekampeerd en dit is echt all-inclusive kamperen. Dat wil zeggen met een 2-persoonstentje en luchtbed. Het doel van deze vakantie? Binnen 10 dagen een echte campingkoning te worden!

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2016

Een leven lang de campingvibe

15 Augustus 2016

Gewenning

11 Augustus 2016

Dag 1
Gijs

Een jonge man die zijn vertrouwde omgeving gaat verlaten voor anderhalve week op de camping!

Actief sinds 10 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3729

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 20 Augustus 2016

Van luxepaard tot camping ruiter

Landen bezocht: